روایت زنی که به خاطر لجبازی زندگی‌اش را تباه کرد قتل با چاقوی میوه خوری| حکم قصاص برای برادر دادستان صادر شد بازار کساد واحد‌های اقامتی مشهد، تحت تاثیر گرانی و کمبود بلیت‌های هواپیما و قطار! ماجرای مردی که زنش را در خیابان به قتل رساند کاهش خطر لخته خون، سرطان و بهبود زخم موثر با این ماده غذایی جادویی رمزگشایی از ۴۳ فقره سرقت قطعات خودرو در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخی از سؤالات دروس امتحانات نهایی حذف شد + جزئیات این فرآورده لاغری چربی‌سوز، غیرمجاز اعلام شد ایست قلبی راننده کامیون در مسیر فریمان- مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تولید واکسن نوترکیب آنفلوانزا H۵ برای اولین بار در کشور قول وزیر کار به بازنشستگان: تلاش می‌کنیم صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این ماه انجام شود (۳ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۹ خودروی متخلف (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با تخلفات مدیران مدارس اثرگذاری فراورده‌های دفع پشه آئدس موجود در بازار اثبات نشده است تنهامرکز جامع درمان بیماران ام‌اس شرق کشور در بیمارستان قائم(عج) مشهد فعال است گرمازدگی می‌تواند به سکته قلبی منجر شود درباره راهکارهای مدیریت اضطراب در خانه آخرین اخبار از صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۳ مرداد ۱۴۰۳) پشه آئدس عامل ۴ بیماری | ۸۰ درصد مبتلایان تب دنگی علائم خفیف دارند
سرخط خبرها

آمار تعجب‌آور از بیماران کرونا که هیچ علائمی ندارند

  • کد خبر: ۳۸۱۵۰
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
آمار تعجب‌آور از بیماران کرونا که هیچ علائمی ندارند
محققان می‌گویند درصد قابل توجهی از مبتلایان به کووید ۱۹ هیچ علامتی از خود نشان نمی‌دهند.
به گزارش شهرآرانیوز، تحقیقات جدید نشان می‌دهد درصد قابل توجهی از مبتلایان به ویروس کرونا هیچ علامتی از خود نشان نمی‌دهند. همین امر نگرانی‌ها درباره گسترش ویروس کرونا در جهان را افزایش داده است.

تحقیقات در پناهگاه بی خانمان‌ها در شهر بوستون نشان می‌دهد ۱۴۷ نفر به کووید ۱۹ مبتلا شده اند. از این میان، ۸۸ درصد آن‌ها با آنکه کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، هیچ علامتی از خود نشان نداده‌اند. همچنین در مزرعه کشت و صنعت تاسون فود در ایالت آرکانزاس ۴۸۱ نفر به ویروس کرونا آلوده شده اند، ولی ۹۵ درصد آن‌ها هیچ علائمی نداشتند.
 
با این حال محققان آمریکایی براساس برآورد‌های خود می‌گویند احتمالا بیش از ۴۰ درصد تمامی مبتلایان به کووید ۱۹ هیچ کدام از علائم این بیماری را از خود نشان نمی‌دهند. از همین رو، تمامی مردم باید بهداشت عمومی برای کنترل شیوع ویروس کرونا در جامعه را رعایت کنند. استفاده از ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و نیز شستن مداوم دست‌ها از مواردی است که تمامی مردم باید به آن توجه کنند.

تاکنون بیش از ۵ میلیون نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، بیش از ۱۶۱ هزار نفر جان خود را از دست داده اند. دولت آمریکا سرمایه گذاری سنگینی بر روی کشف واکسن کرونا انجام داده است. با این حال، برآورد‌های اولیه حاکی از آن است که احتمالا واکسن موثر برای کووید ۱۹ تا اوایل سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه نخواهد شد.


آمار‌ها در میان زندانیان نیز نشان دهنده نبود علائم کرونا در میان مبتلایان بوده است. بیش از ۳ هزار زندانی در ایالت‌های کارولینای شمالی، اوهایو، ویرجینیا و آرکانزاس به کووید ۱۹ مبتلا شده اند، اما ۹۶ درصد آن‌ها هیچ علائمی از خود نشان نداده اند.
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->